Usprawnij pracę swojej apteki z APTIX Light!

Sprawdź, jak działa aplikacja APTIX bez ponoszenia kosztów zakupu licencji. Wystarczy, że zainstalujesz APTIX Light na smartfonie i od razu możesz zacząć mobilnie weryfikować dostawy i przeprowadzać inwentaryzację w swojej aptece.

  • Bez kosztów zakupu licencji na korzystanie z aplikacji
  • Prosta instalacja na telefonie z systemem Android
  • Działanie w ramach rzeczywistych procesów w aptece (uwaga: ograniczona liczba skanów opakowań produktów)

Jak to działa?


W ramach APTIX Light możesz weryfikować dostawy oraz prowadzić inwentaryzację w aptekach na takiej samej zasadzie jak w pełnej wersji aplikacji z tym wyjątkiem, że masz ograniczoną liczbę skanów opakowań produktów w ciągu roku:

  • Weryfikacja dostaw – ograniczona liczba skanów w ciągu roku kalendarzowego do 10.000 opakowań
  • Inwentaryzacja –jedno urządzenie, jedna inwentaryzacja w roku kalendarzowym, nie więcej niż 5000 skanów
  • Kompletacja leków z e-Recept – brak ograniczeń ilościowych. Rozszerzenia dodane po 31.05.2022 będą dostępne jedynie w pełnej wersji aplikacji APTIX.

Zobacz, jak uruchomić APTIX Light krok po kroku:

  1. Pobierz i zainstaluj aplikację APTIX Light
Jeśli instalujesz na urządzeniu mobilnym firmy Zebra
Jeśli instalujesz na telefonie z systemem Android
  1. Zeskanuj kod QR z systemu aptecznego KS-AOW
  1. Gotowe! Weryfikuj dostawy i przeprowadzaj inwentaryzacje całkowicie mobilnie

Pamiętaj, że APTIX działa najbardziej efektywnie z odpowiednim urządzeniem mobilnym takim jak:

kolektor danych Zebra model TC21 lub TC26


Jakość urządzenia mobilnego, a szczególnie szybkość odczytu dzięki wbudowanemu skanerowi 2D wpłyną na ergonomię Twojej pracy.

Nie czekaj, pobierz APTIX Light na telefon i zacznij już dziś mobilnie weryfikować dostawy i przeprowadzać inwentaryzację.

Kliknij TUTAJ, aby pobrać aplikację na telefon

Masz pytania? Skontaktuj się z nami aptix@kamsoft.pl lub ze swoim opiekunem IT.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ):

  1. Jaka jest różnica między aplikacją APTIX a APTIX Light

Różnicą są ograniczenia związane z liczbą możliwych do skanowania opakowań (szczegóły powyżej). Poza nimi, aplikacja APTIX Light działa analogicznie, jak APTIX. Aplikację APTIX Light można zainstalować wyłącznie na urządzeniu z systemem Android.

  1. Czy potrzebny jest skaner?

Nie. Wystarczy urządzenie z systemem Android.  Do komfortowej i szybkiej pracy zalecane jest urządzenie z oddzielnym skanerem kodów 2D. Aparat fotograficzny umieszczony w smartfonie lub tablecie może okazać się niewystarczający.

  1. Skąd będę wiedzieć, że limit się wyczerpuje?

Liczba możliwych skanów widoczna jest w aplikacji.

  1. Co po wyczerpaniu limitu?

 Jeśli limit skanowanych opakowań zostanie wyczerpany, a chcą Państwo kontynuować pracę z aplikacją APTIX zapraszamy do jej zakupu. W tym celu prosimy o kontakt z Państwa Opiekunem IT lub pisząc pod adres aptix@kamsoft.pl

  1. Jaki model urządzenia jest optymalny do działania wersji APTIX Light / Minimalne wymagania?
  • System operacyjny Android (minimum 8 Oreo)
  • Ekran: minimum 800×480 piksel
  • Skaner kodów kreskowych oraz 2D
  • Pamięć: minimum 4GB
  • Odporność na wielokrotne upadki: norma MIL-STD
  • Dostęp do internetu: WiFi bądź GSM
  • Zweryfikowana kompatybilność z Aptix. Lista urządzeń ze zweryfikowaną kompatybilnością:
    • Zebra TC21,
    • Zebra TC26
  1. Jak jest różnica pomiędzy smartfonem a kolektorem danych Zebra?

Kolektor danych Zebra jest znacznie skuteczniejszy w działaniu niż zwykły smartfon, Wbudowany czytnik kodów kreskowych, zapewnia znacznie większą precyzję skanowania kodów kreskowych i 2D niż kamera w telefonie. Kolektor jest odporny na uszkodzenie (wstrząsy i upadki). Producent oferuje 3 letni pakiet serwisowy obejmujący aktualizację oprogramowania, serwis w razie uszkodzeń oraz uszkodzeń mechanicznych z winy użytkownika. Więcej informacji tutaj: https://aptix.kamsoft.pl/cennik-urzadzen/

  1. Czy aplikacja APTIX Light dostępna jest na iOS?

Nie. Rozwiązanie jest dostępne na platformie Android.

  1. Jak przesyłane są dane z telefonu do systemu aptecznego?

Dane z telefonu do systemu aptecznego KS-AOW przesyłane są za pośrednictwem chmury obliczeniowej. Wystarczy, że urządzenie ma dostęp do Internetu, nie trzeba przeprowadzać żadnej konfiguracji.